Afdelingbestyrelsens opgaver
- Afdelingsbestyrelsen er valgt af den fremmødte beboergruppe på det årlige afdelingsmøde.
- Bestyrelsen er her for at vejlede og støtte beboerne, vi er dit talerør til boligselskabet.
- Afdelingsbestyrelsens virksomhed og beføjelser er fastlagt i loven, i vedtægterne og af de beslutninger, som træffes af beboerne på
afdelingsmødet. - Har du et spørgsmål eller et problem kan du trygt henvende dig til bestyrelsen for en dialog, og vi kan vejlede dig.
- Bestyrelsen er underlagt tavshedspligt.
- Bestyrelsen behandler ikke sager der ikke er med navn eller adresse.
Afdelingsbestyrelsen opgaver:
- Markvandring og afdelingens driftsbudget.
- Renoveringssager.
- Vedligeholdelse.
- Kvartalsmøder med ejendomsmester.
- Afdelingsbestyrelsen skal varetage afdelingens interesser på afdelingsplan, men også i forhold til selskabet og administrationen
- Afdelingsbestyrelsen er med til at sætte en standard og niveauet omkring flyttelejligheder.
- Afdelingsbestyrelsen nedsætter udvalgsarbejde, klubber, og samarbejder med fælleskabet.
- Afdelingsbestyrelsen kan kontaktes i vores åbningstid som er 2 torsdag i hver måned, dog ikke i juli og december, eller på mail afd.kirstinelund@almenbo.dk
Svar tid på mail: Besvares den 2. torsdag i måneden.
Afdelingsbestyrelsens opgaver er fordelt således:
Udvalg: |
Hvem: |
Grønt udvalg |
Jan – Marie-Louise – Berit |
Gårdudvalg |
Berit – Marie-Louise |
IT/Hjemmeside/TV Teknik udvalg |
Tom – Jan – Bart |
Klubberne: Ledige lokaler: RV 48 – 71 - KV 39 |
Marie-Louise - Laila |
Kvartalsmøde |
Bestyrelsen |
Fornyelse af badeværelser |
Bestyrelsen |
Køkkener |
JN - bestyrelsen |
Butikspladsen RV 31 |
Bestyrelsen |
Solceller i afdelingen |
Bestyrelsen - Claus |
Parkering |
Bestyrelsen |
Cykel-/knallertværksted |
Bestyrelsen |
Rampeudvalg |
Jan – Berit – Marie-Louise |
Grønningen forskønnelse |
Bestyrelsen |
Sådan ser opgaverne ud lige nu, men de kan ændre sig, og er der noget, som du gerne vil vide mere om, så kom ned i vores åbningstid.